MATTFUNDERINGAR

I och med köpet av nytt matsalsbord och stolar kom vi nu på tanken att det kanske är dags att inhandla mattor. Trots att vi bott här i snart ett och ett halvt år så har vi faktiskt inte en endaste matta framme. Så efter jobbet idag for vi till MIO och kikade på mattor. Vi köpte med oss en jättefin ryamatta att ha under matbordet. Den är grå/vit/svart och heter Sparkling, kan visa en bild sen :)

Eftersom det blev lite tight med tid så ska vi iväg och fortsätta titta på mattor imorgon efter jobbet också. Vi behöver en matta under vardagsrumsbordet och en under barbordet också. Men vad vi ska hitta på att ha där vet jag faktiskt inte...

Under vardagsrumsbordet tänker jag mig en stor, rund ljusgrå/vit matta, rya mest troligt. Men under barbordet är det resto svårare. Men jag hittar säkert något.
Nu ska jag hoppa i duschen och se lite tv innan det är läggdags. Skönt med torsdag imorgon, då är det bara fredagen kvar och sen har man helg igen. Skööönt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0