ETT FYND


Det här är vårt nya köksbord och stolar! Hittade det på blocket för en billig slant och slog till direkt. Brukar aldrig ha turen att hinna med sånna här "fynd", då grejerna aldrig finns kvar då jag ringer. Men denna gång hann jag först och lyckades alltså få hem dessa till mig. Är supernöjd!

Dock hade jag gärna tagit några andra stolar men dessa får duga tills vidare. Dom är fina men tyvärr var det bara 5 stycken (plus en sjätte "udda" stol) och dom är lite slitna och lite för "beiga" för min smak. Men det blev fint ändå!

Kommentarer
Maja

Även om du inte själv är helt nöjd med stolsfärgen och så måste jag säga att jag tycker dom passade jätte bra, ni har fått så mysigt och fint=)

2011-10-16 16:42:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0