SOLEN TITTAR FRAM OCH SUSSIE SKIFTAR FÄRG

Ikväll bestämde jag mig för att jag faktiskt ville bli ljusare igen. Har i flera veckors tid varit sugen på att göra nåt åt håret, i detta fall göra det ljusare, men har försökt att stå ut. Det är så typiskt mig att vilja bli blond då sommaren närmar sig. Och i år är det såklart inget undantag. Sagt och gjort. La i lite slingor med hätta och resultatet blev helt okej. En omgång till så blir det nog kanoners. Måste i med en ask/pärlblond sen bara så blir det finemang.

Ursäkta den dåliga bilden, men ni ser ju på ett ungefär hur det blev.

Nu känner jag mig lite fräschare. Och för en liten stund glömde jag bort att jag faktiskt är nyopererad och ser ut som ett spöke. Tänk vad lite hårfärg kan göra.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0