SOMMAR OCH SOL

Sommaren har verkligen kommit för att stanna. Solen skiner, fåglarna kvittrar, gräset är grönt och jag.. ja jag är lika blek för det. Men vad gör väl det egentligen? Det är sommar! Det är varma dagar och jag njuter. Detta kan ju vara en av anledningarna till varför ni inte får så många uppdateringar här i bloggen. Men jag tycker helt enkelt inte om att sitta framför datorn längre. Kan nog bero på att jag sitter framför en skärm typ 40 timmar i veckan.. Så därav dessa glesa uppdateringar.

Men nu får ni ju en i alla fall! Så håll tillgodo. Tråkigt nog har jag väl inte så mycket intressant att berätta. Tobbe har fyllt år, vilket resulterade i ett storkalas med massa fina presenter och alldeles för mycket fika. Eller ja, inget fika för min del. Eller jo, en liten lchf-kladdkaka med grädde. Men that's it. Jag käkar som sagt lchf igen och har efter 2 och en halv vecka nu snart gått ner 4 kilo! Inte illa pinkat säger jag. Så jag håller mig borta från allt det "dåliga" och håller mig till mina lchf-maträtter.

Så då vet ni hur läget är. Nu måste jag återgå till arbetet, jobbar till 15.15 idag, sen bär det av på Davids 30-årsfest på Kåren. Kommer bli superskoj!

Tjingeling!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0