ANDRA RASTEN

Sitter på jobbet och har min sista rast för dagen. Dock är det ändå lääänge innan jag får gå hem. Eller egentligen är det väl inte så jättelänge, men det känns så. Jobbar till 21.30 idag. Ingen höjdare precis men jag intalar mig att det ger en massa OB. Så jag härdar ut.

Imorgon är jag däremot ledig. Då tänkte jag ta bussen till Luleå för att fixa mina stackars naglar som bara skriker efter lite omsorg. Så det blir en nagelförlägning så här lagom till jul och nyår. Efter det blir det nog lite julklappsshopping. Har fortfarande ungefär hälften av alla klappar kvar så det är lika bra att göra bort det.

Har ni köpt alla era klappar?


Kommentarer
Blomman

Här skulle jag ju skriva :P

Nästan! Bara en klapp kvar :)



2011-12-07 09:35:33
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0