NY DESIGN

Var riktigt spyless på min gamla design så jag gogglade lite och hittade denna färdiga design som jag nog kommer använda tills dess jag får mig en ny dator och kan göra en egen. Vår laptop har ju nämligen gått sönder och denna dator, som jag sitter vid nu, har TV'n som skärm vilket gör det omöjligt att sitta och fixa med bloggdesigner själv.

Nåja, får försöka övertala min käre sambo att vi faktiskt skulle behöva en bärbar dator, man får ju huvudvärk av att sitta med TV'n som skärm.

Well, idag börjar jag inte förrän klockan 14.45, så jag funderar på att gå ner på stan en sväng innan. Det är så fint väder, vill inte sitta inne när solen gassar där ute.

Såå.. Tjingeling! Vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0