ÄNNU EN GÅNG

Tobbe har gjort det igen. "Gjort vad?" tänker ni säkert. Jo, han har övertalat mig att vi behöver nya fälgar till bilen, inte bara nya sommardäck som vi först talade om. Så än en gång föll jag för hans söta leende och gick med på att han även skulle få köpa nya fälgar. Så det blev en komplett uppsättning fälg och däck som levereras hem till vår dörr nästa vecka. Det finns ju verkligen en uppsjö med fälgar att välja på men efter många om och men blev det dessa, SVF's Miami. Blir nog kanonfint på audin våran.

Utöver detta spenderande av pengar så gör vi inte mycket. Solen har börjat visa sig allt mer dag för dag så det börjar bli dags att ta tag i sommarens uteprojekt. Hur man ska hinna med allt som vi planerat är ju dock en annan femma..

Nästa vecka åker jag förresten till Umeå för plastikoperation igen. Då är det näsans tur att få sig en omgång. Hoppas att jag blir nöjd med resultatet bara! Men det tror jag nog jag blir.

Nu är det dock dags för en promenad, funderar på att ta en sväng förbi affärn och handla lite också. Kylskåpet är fasligt tomt för tillfället..

Tjingeling!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0