FÖR ATT SLIPPA ALLT TJAT..

..Så uppdaterar jag nu bloggen. Haha, tänk att det kan vara så himla viktigt att man håller sin blogg uppdaterad. Vet inte hur många gånger per vecka jag får höra "uppdatera bloggen nu". Men det är väl kul iofs, att ni vill se och höra vad som händer för mig. Så nu får ni en liten update.

Renoveringen: Här går det framåt. Imorgon ska vi förhoppningsvis få ytterdörren på plats. Så det återstår att se om det blir så snyggt och fint som vi tror och hoppats på. Men det tror jag nog. Ska i alla fall bli riktigt spännande.

Jobbet: På denna front är det osäkert i dagsläget. Vet inte riktigt hur allt kommer arta sig, men jag är inte orolig. Det löser sig alltid. Men det ser ut som att jag kommer få leta mig någon annanstans. Tyvärr.

Kärleken: Ja här är det happy days som alltid! Tobias är världens bästa och det är så underbart fantastiskt att man efter tre år tillsammans fortfarande kan känna en sån glädje även på den regnigaste dagen. You rock my world ♥

Fritiden: På den lilla fritid som blir över efter allt byggande och fixande så försöker jag hinna med att umgås med mina darlings. Förra helgen spenderades med släkten i Hällfors, det var riktigt mysigt. Och igår tog vi oss tid att fara till Skellefteå för att se hockey. Så visst hinner man med lite annat, om man bara ger sig själv tillåtelse att ta en paus från byggandet.

Mig själv: Ja det var ju en konstig rubrik. Men kunde inte hitta på nåt bättre. Tänkte egentligen bara berätta att jag var till Umeå igår och träffade min läkare. Opererade ju näsan (och läppen) i julas och nu var det dags för efterkoll. Det gick bra men vi kom fram till att näsan ska fixas till lite mer. Det är en klar förbättring från hur den såg ut innan men Jenny, som min läkare heter, tror att hon kan få till den ännu bättre. Så jag ger henne en chans till. Så om ungefär ett år blir det att lägga sig under kniven igen, denna gång nersövd. I julas var jag vaken under operationen - och det gör jag aldrig om igen! Det var inte roligt alls. Så nästa gång får jag sova, vilket också gör att hon kan ta i lite mer vilket nog kommer att ge ett bättre resultat i slutändan. Så förhoppningsvis får jag en näsa som jag är nöjd med och kan leva med resten av mitt liv.

Helgen som kommer: Ytterdörrsmontering imorgon som sagt. Sen lät det som att det blir lite party hos våra bästisar imorgon. Maja och Lunkan var sugna på att grogga, och jaa, vi är väl inte dom som tackar nej. Dock blir det inga öl innan dörren är på plats! :)

Det var väl ungefär vad som händer och sker. Förstår att ni vill se lite bilder också, men det får ni vänta med ett tag. Har ni tur så kommer det upp några i helgen. Har ni otur så kommer dom upp nån annan gång.. :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0