EN LÅNG VÄNTAN...

Har ägnat förmiddagen åt att förbanna mig över IKEA. Ringde dit för att få höra hur det går med våra bänkskivor som dom i Juli lovade att vi skulle få inom en månad. Det är nu oktober och vi har inte hört något om våra bänkskivor. Då jag pratat med dem så har dom bara sagt att det är på gång och lovat att höra av sig, vilket som såklart aldrig gjort.

Men när jag ringde idag fick jag prata med en trevlig tjej som kollade upp hur det låg till med leveransen. Och då visar det sig att våra bänksivor inte ens blivit beställda från leverantörerna. Alltså IKEA har inte lagt någon beställning på dem. Alldeles nyss ringde tjejen som jag pratade med innan tillbaka och sa att vi skulle ha våra skivor inom tre veckor. Men det vågar vi väl knappast lita på. Och när jag sa att vi ju självklart räknade med någon sorts kompensation för detta berättade hon att man måste 'ansöka' om det i efterhand. Skriftligt.

Jaja. Tänker inte gå och förbanna mig åt det här något mer nu. I alla fall inte dom närmsta tre veckorna. Men har dom inte kommit innan tisdag den 2 november, då jävlar bryter helvetet lös. Det är ett som är säkert.

Kommentarer
Sara

MMmmm, IKEA är inte alltid de bästa.. :/ Hoppas de kommer snart! :)

2010-10-12 20:33:59
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0