HELGEN SOM VAR & VECKAN SOM KOMMER

Vilken rolig helg det varit! IDOL-tittande, en Luleå-tripp, god middag i fina vänners sällskap och ett kalas. Inte illa alls. Men nu är det måndag igen och jag har en massa saker att göra.

Idag har jag ett möte på AMS klockan tio. Efter det ska jag hem och 'plugga' lite inför arbetsintervjun som jag ska på imorgon. Hoppas verkligen att jag gör bra ifrån mig, blir helt ärligt tokig om jag måste gå hemma mycket längre. Och för att inte tala om fattig! Det ekar till och med i spargrisen nu.. Och då är det illa!

Nu ska jag gå och se om jag får i mig nå frukost, sen bestämma mig för om jag ska va lat och ta bussen till ams eller dra på mig täckbyxorna och gå?! Svårt val.. Kanske tar bussen dit, och går hem. Det får nog bli så. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0