FREDAG

Äntligen fredag! Det måste vara den bästa dagen på hela veckan, eller i alla fall den dag man alltid går och längtar till. Just denna fredag ska jag ner på stan en sväng och kika på lite saker till köket, typ burkar att förvara torrvaror i. Klockan fyra kommer Tobbe och hämtar upp mig och då drar vi iväg och simmar lite. Sen gissar jag att kvällen bjuder på IDOL och fredagsmys. Tobbes pappa skulle kanske komma hit och fixa hällen också, så om vi har tur så kan vi laga en massa god mat i helgen! Gilla, gilla!

Men nu är det dags för mig att göra mig redo för dagen, ha en underbar helg allihopa!

Ciao!

Kommentarer
Anonym

Haha hoppas han fick rätt på den :)

2010-11-14 16:23:41
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0