ÄNTLIGEN!

Idag har jag hunnit med mycket. Först en vända ner på stan där jag hittade ett par skor och lite annat småtjffs. Sen fort hem för att snabbduscha och äta lite och vänta på en kille som skulle komma och fälla ner vår kökshäll i bänkskivan. Han var just här, så nu är hällen äntligen nerfräst i köksön och det enda som behöver göras nu är att koppa in strömen till den så har vi ett komplett och fullt fungerande kök! Ingen är nog gladare än jag. Efter att i 5 månaders tid ha lagat mat på en kokplatta kan jag lova er att hällen är efterlängtad. Tror minsann det blir storkok av både de ena och de andra i helgen, bara för att liksom.

Men nu ska jag se lite TV i väntan på att Tobbe ska sluta jobbet så vi kan fara och simma. Kommer bli skönt, har längtat efter att komma igång med det igen. Sommaren har varit alldeles för lat på träningsfronten. Iofs har vi ju renoverat ett helt hus så våra muskler har ju inte fått vila för det. Men ni fattar :)

Jaja, ha det bra så länge! Ska försöka göra klart bloggdesignen nån dag, jag lovar.... :)

Hej så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0