A WHITE CHRISTMAS



Julgran från Helgbutiken
Julgranskulor från Rusta, IKEA och Åhlens
Toppstjärna från Rusta



Vi har äntligen kommit fram till att vi ska ha en vit julgran. Så vi har beställt en och den kommer förhoppningsvis idag. Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog inte kunna låta bli att ställa fram den redan i helgen. Så i helgen blir det julpyntsjakt. Vill ha en massa julgranskulor i vitt, silver och svart. En julgransmatta måste också införskaffas så att vi har nånstanns att lägga alla klappar.


Kommentarer
Karin

hehe ja låter hemskt kallt.. kommer nog få köldchock när jag reser hem till jul:p

trevlig dag/kväll på dig:)

2010-11-26 12:51:15
URL: http://karinolofsson.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0