TOLV KOMMA FEM TIMMAR

Klockan visar halv elva. Vilket ju innebär att om 12,5 timmar så signerar vi alla papper och huset blir vårt på riktigt. Äntligen! Egentligen vill jag bara gå och sova nu så att morgondagen kommer fortare, men jag vet att jag ändå inte kan somna än, så då är det lika bra att stanna upp ett tag till.

Som jag skrev tidigare idag så var vi till huset och kollade städningen och elmätarna. Huset kändes helt annorlunda utan alla deras möbler, och det kändes så stort och fint! Och ljust framför allt! Förutom hallen till sovrummen som tyvärr känns både trång och mörk, men det ska vi råda bot på genom att slå ner en vägg. Då blir det förhoppningsvis lika ljust och fint som resten av huset. Ni minns väl vår planritning?

Det här är grundtanken, men vi har några val till att göra innan vi börjar med renoveringen. Den största är hur mycket vägg vi skall ta bort.


Kommentarer
Anonym

Tänkt på bärande väggar osv.?!

2010-05-27 22:40:57
Sussie svarar:

Till Anonym: Självklart.

2010-05-27 22:48:54
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 16:47:19
URL: http://millahoman.blogg.se/
Anonym

okej härligt:P det kommer bli grymmt snyggt, älskar renovering har renoverat mitt hus som jag bor i nu och vi sa till varandra att börja med ett rum i taget, men icke så nu är allt halvgjort .. suck, så nu väntar vi på att pengarna ska rulla in och fortsätta :P

2010-05-29 00:23:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0