EN FREDAGSUPPDATERING

Nu är det bara tre veckor kvar tills vi får huset. Som vi längtar. Blir tokiga av att bara gå och vänta, vi har ju väntat så länge nu. Även fast denna sommar bara kommer handla om renovering, och allt annat som man egentliigen gör på sommaren får vänta tills nästa år, så kunde det inte kännas bättre. Kommer blir så roligt, så fint! Äntligen får vi vårt lilla hus. Vårt hem. Åhhh ♥

Annars så har denna vecka handlat om två saker - jobb och övningskörning. På jobbet håller jag på att utbilda mig på ett till uppdrag, vilket känns skoj. Roligt att lära sig något nytt. Insåg att jag i onsdags hade jobbat exakt ett år på Youcall. Och jag hoppas att jag får stanna minst lika länge! Trivs verkligen bra, och det tackar jag alla kollegorna för! Ni är bäst :)

Och med övningskörningen går det väl också fint. Tobbe tycker att jag är duktig. Vet inte om han säger det för att höja mitt självförtroende eller om det verkligen är så, men det känns i alla fall bra. Igår körde jag från Öjebyn till Norrfjärden där vi gick in på kiosken och köpte oss en pizza att dela på till middag. Efter det körde vi (jag!) upp till Nybyn där vi stannade en snabbis för att hälsa på Dan och Anja. Sen körde vi till Arnemark, genom Böle och hem. Jag körde ända till parkeringen utanför huset. Gick super. Jag kanske är duktig trots allt? Annars skulle han nog inte släppa ut mig på vägarna!

Kommentarer
nattiss

Låter som att din bilkörning går bra;) Kul att ni skaffat hus förresten!

2010-05-09 02:54:03
URL: http://nattiis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0