08 – Ett pinsamt ögonblick

Det känns som att jag gör bort mig hela tiden, och det händer nog pinsamma saker varje dag i mitt liv. Problemet är bara att minnas det. Men för bara någon vecka sen så var jag på H&M i stan, dom höll på att bygga om så det var lite trångt och stökigt bland alla klädställ. Så när jag inte kunde gå längre tänkte jag backa tillbaka, men jag såg mig inte för så jag råkade backa in i någon, eller ialla fall trodde jag det. Jag utbrast "Men oj, ursäkta! Det är visst lite trångt här.." och vände mig om för att se vem jag bumpat in i. Men ingen stod där och jag insåg då att det var en klädställning jag backat in i och då också bett om ursäkt till. En kvinna som var framför mig hörde vad jag sa och insåg att jag misstog mig, så hon fnissade lite men gick sen vidare.

Inget superpinsamt ögonblick kanske, men jag tyckte det var lite skämmigt och skyndade mig snabbt vidare till nästa butik... :)


Kommentarer
Angelica Ölmgren

Hahah, har skrattat riktigt mycket åt detta inlägg, för att jag känner igen mig så mycket i den där "klantigheten". Jag gjorde en liknande grej en gång, på cubus i Luleå. Jag var med en kompis som var i provhytten och provade byxor, hon ville att jag skulle springa iväg och hämta en annan storlek så jag sprang iväg och gjorde det. Av någon anledning kände jag mig stressad och halvsprang tillbaka till provhytten där hon väntade. Jag minns att jag halvspringandes genom butiken mötte en person som var väldigt lik mig själv, i samma sekund som det tar tvärstopp eftersom att jag sprang in i en stor jävla spegel. Det var såå pinsamt :P

2011-01-03 15:30:04
URL: http://angelicaolmgren.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0