03 – Mina föräldrar


Mamma Iréne

Min mamma är utan tvekan världens bästa mamma! Hon ställer alltid upp för mig och alla andra i hennes omgivning. Jag tror inte jag känner någon som har ett större hjärta än henne. Om det är något som känns fel så är hon den som vänder det rätt, den som ser till att allt blir bra igen. När jag förhoppningsvis själv blir mamma en dag så hoppas jag att mina barn ser upp till mig precis så som jag alltid sett upp till min mamma. Jag älskar henne så, min kära, kära mor.. ♥



Pappa Kenneth

Av alla pappor i världen så är min den bästa. Han har alltid ställt upp för mig och jag vet att jag alltid kan vända mig till honom, vad det än gäller. Även fast jag inte träffar honom så ofta som jag skulle vilja, eftersom han bor så långt borta, så finns han alltid i mitt hjärta, min älskade far. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0