TISDAG DEN TREDJE AUGUSTI

Vet att ni mest är nyfikna på hur det går där hemma. Men jag har något annat att berätta. Något så fantastiskt och underbart. Något så fint och så härligt. Något som jag aldrig trott men alltid hoppats på när jag träffade min stora kärlek och allra bästa vän den där dagen för några år sen. Idag är nämligen min och Tobias 3-års dag.

Tre år.
Det är alltså så lång tid det har gått sedan vi bestämde oss för att det vi då kallade "du och jag" istället skulle kallas vi. Och sedan dess har vi gått genom eld och vatten tillsammans. Jag älskar honom så..

Jag älskar Dig så! Du betyder allt för mig, Tobias! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0