L O V E

Nu är det snart dags att sova. Tobbe och jag sitter i soffan och har just sett sista avsnittet av "A shot at love with Tila Tequila." Och jag kan bara säga som så, att det var ett jävligt spännande och oväntat slut. Undrar om hon någonsin kommer hitta kärlek?

Som tur var så har jag redan hittat min kärlek i Tobias. Och imorgon är det prick en månad kvar tills vi får nycklarna till vårt hus, vårt hem, vår kärleksborg. Kommer bli underbart. Som jag längtar!

Men nu är det väl dags för mig att sova. Är ledig imorgon så jag tänkte unna mig en sovmorgon. Synd bara att Tobbe inte kan unna sig det han också..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0