EN LEDIG DAG SOM DET ÄR DAGS ATT GÖRA NÅGOT AV

Idag har jag varit ledig från jobbet. Jag kan erkänna att jag inte gjort nåt vettigt alls än så länge. Men nu ska jag minsann ta tag i dagen. Jag ska fortsätta packa ner saker i kartonger. Just nu ser vår lägenhet ut som ett bombnedslag. Det står grejer lite överallt, det är stökigt och man vet inte riktigt vart man ska börja när man står där med en tom kartong som är redo att fyllas upp. Men det är bara att hugga in. Någon som vill hjälpa till?



Känns dock bra att börja packa redan nu,
tidigare då vi flyttat har vi varit lite sent ute och det har blivit lite stressigt. Men det har jag bestämt att det inte ska bli denna gång. Med tanke på den stora renovering vi står framför så är det nog stressigt som det är. Men självklart roligt också! Tänk - om en dryg månad bor vi i hus!

Kommentarer
Angelica

Sv: Tack :)

2010-04-21 19:56:34
URL: http://angiiie.blogg.se/
Sofie- Ännu en Blondin

sv; hehe ja men absolut! Fin blogg, nyss flyttat ?:)

2010-04-21 20:51:14
URL: http://soffif.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0