TORSDAG

Hej vänner! Tänkte passa på att säga hej nu, jobbar kväll idag så jag börjar inte förrän klockan 13.00. Dessutom har vi nu äntligen köpt en ny laptop så nu kanske det blir lite tätare blogginlägg.

Vad har då hänt sen sist? Jo, vi har blivit med bil! Var ner till Göteborg för två veckor sen och hämtade henne. Hon är sååå fin och vi är supernöjda över köpet.

Vår nya bil!


Och på tal om tillökning så har vi även gått och blivit med robotdammsugare! Lilla Rut, som vi kallar henne, är verkligen vår nya favorit! Man ställer bara in en tid då man tycker att hon ska arbeta, exempelvis då vi är borta på jobbet, så kommer man hem till ett nystädat hus. Fantastiskt!


Lilla Rut


Förutom det händer det inte speciellt mycket. Jag tänkte försöka fixa mig lite frukost nu och sen ge mig ut på en promenad innan det börjar regna igen... Detta eviga regnande. Kan det aldrig sluta?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0