SNÖ, JUL OCH JOBB

Det snöar! Stora, vita snöflingor faller mot marken. Äntligen är vintern påväg. Eller egentligen längtar jag inte efter vintern, men jag längtar efter jul. Har redan börjat planera hur julgranen skall se ut och hur fönstren ska pyntas. Jag älskar verkligen jul! Och snö hör ju liksom till, så jag tycker det är roligt att det börjat snöa.

Tråkigt är det dock att jag ska jobba idag. Slutar 23.15 inatt och vette tusan hur jag ska ta mig hem. Tänkte cykla till jobbet i alla fall, men vill inte cykla så sent på kvällen själv, så det blir nog en taxi hem. Om ingen kollega ska tillbaka mot stan samtidigt. 

Men nu ska jag ta mig en dusch och göra mig redo för dagen. Ha en toppenbra dag allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0