HIPP HIPP HURRA!

Idag är det min födelsedag! Kan knappt förstå att jag faktiskt fyllt 23, känns som jag nyss fyllde 18. Men tydligen så blir även jag äldre, även om jag nog inte riktigt insett det själv ännu.

Min dag har i alla fall varit superbra. Först några timmars jobb och sen kalas hela kvällen. Har fått besök av mina nära och kära och blivit uppvaktad med alldeles för många fina ting.

Men den bästa presenten av alla är nog dock att jag fått två fastrar, en farbror och två kusiner över natten! Ja, alltså jag visste att min pappa hade några halvsyskon men det var inte förrän igår som han berättade att han fått kontakt med en av sina halvsystrar. Så nu har jag helt plötsligt en ganska stor släkt på pappas sida vilket känns superskoj. Har pratat med en av mina "nya" kusiner på facebook idag, och hon verkar vara hur gullig som helst. Det är inte alla dagar som släkten växer så fort och så stort :)

Som ni hör så har jag alltså haft en kanonbra födelsedag. Och än är den ju inte riktigt slut. Jag hade tänkt hoppa i duschen och sen tindra lite fint med ögonen och hoppas på en liten "födelsedagsmassage" av älsklingen min. Vi får väl se hur det går med den saken.

Men nu - duschen.
Ha det bra kära vänner!

Kommentarer
Sassa

GRATTIS i efterskott!



Kul med "nya" medlemmar i familjen :)

2011-01-27 22:37:52
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0