EN HÄRLIG START PÅ MORGONEN

Det är härligt när man får sin lönespecifikation och känner att man måste dubbelkolla den - om och om igen! Trodde inte det var sant, men tydligen blir jag mycket rikare än vad jag trott denna månad. Visste att jag skulle få en dubbellön, men inte att det skulle bli så mycket slantar. Och att jag dessutom fyller år på löningsdagen känns ju extra nice. Det blir ett välkommet tillskott till kassan. :)

Förutom lönen är jag också glad för att det snart är helg. Längtar verkligen efter en sovmorgon eller två. Vad man sen ska göra under helgens alla timmar är väl inte bestämt ännu, men jag gissar att det blir lugna puckar. Kanske fixa lite på huset, det är lite lister osv som ska upp.

Sen är jag också glad för att jag har ett jobb, en underbar sambo, en härlig familj och fantastiska vänner. Mindre glad är jag för kylan och snön men den blir vi förhoppningsvis snart av med.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0