FICK EN AWARD FRÅN MARIA

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Del 5 handlar både direkt och indirekt om familjen"

Vad var det senaste du såg på tv?
"Little People Big World" på TLC

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Pratande människor

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Imorse då jag gick till jobbet.
 
Vad har du på dig?
Jeans, linne, kofta, underkläder och skor. 

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Hichiko"

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Ja absolut, det hoppas jag kunna göra nån gång i mitt liv.

Jag skickar nu denna award vidare till:
Julia och Li!


Kommentarer
Fröken Luju

Oj! Har totalt missat att jag har fått en award

Ska genast sätta igång med den! :)

2011-03-11 01:23:07
URL: http://luju.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0