UPDATE

Ni gör det bra ni som kikar in här dag efter dag bara för att mötas av en blogg som aldrig uppdateras. Förräns nu då.

Livet går sin lilla gång och jag har helt ärligt inte så mycket att blogga om just nu. Jag jobbar, Tobbe jobbar. Och när vi inte jobbar så är vi antingen hemma och ser hockey eller i simhallen och simmar. Ungefär så ser livet ut just nu. But I like it.

Och på tal om jobb så har vi personalfest ikväll, blir nog skoj. Det skulle bjudas på middag och resten är tydligen hemligt. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska förvänta mig av kvällen, men det blir nog bra.

Nåväl, nu vet ni ju att jag lever i alla fall. Kommer säkert nåt inlägg framöver. Men jag säger som så, "den som väntar på nåt gott..."

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0