ONSDAG

Höll på att skriva "tisdag" som rubrik, när man går hemma så blir liksom alla dagar desamma och man tappar lite koll på vad det är för dag.

Igår var jag ju i alla fall på två intervjuer. Eller egentligen blev det en. Ska försöka förklara vad som hände. På morgonen for jag till Swedbank för en intervju, den gick bra och jag kände mig nöjd. Efteråt tog jag bussen till Luleå för en intervju med Manpower, som då alltså är ett bemanningsföretag. Det enda jag hade fått höra om det jobbet var att det var ett kundtjänstjobb på ett kontor i Piteå. Mer än så får man inte veta förrän det är dags för intervju, det är oftast så det fungerar med bemanningsföretag. Hur som helst så for jag dit och träffade en konsultchef. Det första hon sa var att hon tänkte berätta mer om jobbet som dom behövde personal till. Och självklart var det också till Swedbank. Det visade sig alltså att dom både ska anställa några men också ta in några via bemanningsföretaget. Så det blev ingen andra intervju. Istället satt vi och pratade ett tag om det ena och det andra. Vi bestämde oss för att vi skulle höras lite senare i veckan. För det var ju ingen idé för mig att ha en intervju med henne om rekryterarna på Swedbank redan träffat mig. Då vet dom ju redan om dom vill anställa mig eller inte.

Så det var vad som hände igår. Trippen till Luleå blev alltså lite onödig, men så kan det gå. Men nu hoppas jag istället att jag har dubbla chanser till jobbet.

Hann iofs med lite shopping i Luleå,
så helt onödigt var det väl kanske inte att jag for. Fick med mig två snygga toppar från frk. så i slutändan blev det bra ändå.

Nu är det bara att vänta och se om jag får jobbet eller inte. Hoppas verkligen. Verkar vara ett bra jobb, och bäst av allt, jag får jobba med Maria igen! Min lilla blomma ♥ :)

Jaja, nu ska jag inte skriva så mycket mer. Älsklingen kommer snart hem och äter lunch med mig, så det är väl bäst att jag går och dukar fram.

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Sassa

Håller tummarna för dig!!

2010-11-17 14:03:35
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Sassa

Åh, gillade din gissning bäst, det var närmast i tid! ;) Håller tummarna... :)

2010-11-19 13:14:28
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Blomman

Komsi, komsi. Jag vill också jobba med dig igen!! :D

2010-11-20 23:41:08
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0