OCH EN TILL!

Har ägnat kvällen åt att 'plugga' inför anställningsintervjun jag ska på imorgonbitti. Fick under dagen ett till jobbrelaterat samtal så det blir ännu en intervju imorgon, fast på eftermiddagen. Så efter den första intervjun är det bara att ladda om och bege sig till Luleå där den andra intervjun ska hållas. Jobbet är dock i Piteå, så det är ju skönt.

Så jag måste alltså vara på topp hela dagen imorgon. Men det ska nog gå bra, är inte de minsta nervös faktiskt. Men det kanske kommer.

Resten av denna kväll ska jag ägna åt mys med min älskling, låter som att han vaknat upp från sitt soffläge. Han var visst lite trött efter jobbet idag, stackarn. ♥ Men ni måste hålla era tummar och tår för mig imorgon! Först 8.30, sen 13.30, okej?! Bra! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0