PAPPA <3

För er som väntar på bilder från renoveringen kan jag meddela att dom kommer - fast inte idag! För ikväll blir det party. Jag ska på tjejfest hos Maja, och Tobbe drar till Ubbe för lite grabbhäng. Har just fixat håret så nu är det smink och kläder som skall fixas och väljas. Sen cyklar jag till Julia och så trampar vi tillsammans till Maja. Kommer nog bli jätteskoj, är supertaggad! Gissar att det blir en utgång ikväll också, 1906 skulle jag tro. Har redan öppnat den första cidern och det känns att det kommer bli en toppenkväll.

Träffade förresten pappa idag också. Har inte sett honom på alldeles för länge nu, eftersom han bor i Hudiksvall. Men jag kan säga att han inte ser ut som pappa längre! Han var så smal och fin! Lilla pappa.. Han måste ha gått ner massor. För alla er som träffat min underbara pappa så vet ni att han sett ut som en stor teddybjörn, men inte längre. Men han är lika bra för det! Han var så fin, älskade pappa. ♥ Önskar att vi kunde ses oftare.

Men nu ska jag se om Tobbe duschat klart så jag kan få lägga beslag på toaletten ett tag, måste få på mig sminket. Ha en bra kväll och en fortsatt trevlig midsommarhelg! Take care!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0