TORSDAGKVÄLL

Klockan är snart halv tio och jag sitter här i min ensamhet. Älsklingen är på hockey, pratade med honom nyss och det var tydligen förlägning så jag kan nog inte räkna med att han är hemma förrän halv elvatiden eller så. Tills dess får jag alltså roa mig med att sitta här framför TV'n med datorn som sällskap.

Morgondagen bjuder på jobb till 13.30, sen måste jag ner på stan och göra ett besök på bolaget för att jag ska kunna fylla upp barskåpet. Kvällen bjuder nämligen på lite festligheter och det verkar som att kanske även lördagen går i samma tecken. Så det är väl lika bra att förbereda sig för det.

Men nu tänkte jag måla naglarna och se klart Lyxfällan, vi hörs en annan dag! Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0