07 – Min bästa vän


Du är den starkast lysande stjärnan på min himmel

 

Jag har många nära vänner men ingen kommer någonsin att komma mig så nära som Rebecca har gjort.
Hon är min allra bästa vän, min själsfrände. Vi är så lika varandra, på alla sätt och vis. Vi ser på livet likadant, vi skrattar åt samma skämt och det bästa av allt är att vi vet vart vi har varandra. Även fast vi inte pratar med varann varje dag så vet jag att hon skulle komma springandes ifall jag behövde henne. Och på samma sätt så vet hon att jag skulle släppa allt jag gör för att finnas där för henne om hon behövde mig.

Vi träffades för första gången då vi gick sjuan och började i samma klass. Då var vi nog så långt från bästa vänner som man bara kan vara. Utan att egentligen ha någon anledning så hade jag bestämt mig för att hon inte var någon som jag ens ville lära känna. Men det ändrades då vi började gymnasiet och hamnade i samma klass igen. Då började vi prata med varandra men det var inte förrän det sista året som vi hittade varandra på riktigt. Sedan dess har vi varit oskiljaktiga och jag älskar henne mer än hon nog någonsin kommer förstå..

Kommentarer
rebecca

men du är en ängel utan dess like!! förstår inte vad jag gjort för att förtjäna en sån vän som du.

Som du skrev, även fast vi inte pratar så ofta så finns jag här, när som helst.

ses snart!!<3

2010-12-09 21:47:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0