TISDAG

Idag är det sista dagen av min sjukskrivning, och jag har nog aldrig längtat tillbaka till jobbet så mycket som jag gör nu. Jag blir tokig av att bara gå hemma hela dagarna utan att ha något att göra. Eller visst finns det saker som behöver göras, men jag är ju sjukskriven av en anledning, och det är ju för att vila upp mig efter operationen. Så det är just det jag gjort.

Men nu känner jag mig nog utvilad. Har dock ont till och från, men det har jag ju när jag går hemma också så det kvittar ju egentligen vart jag är. Skillnaden är väl att jag pratar non stop på jobbet, så det lär ju kännas imorgonkväll.

Och på tal om imorgonkväll så frågade älsklingen om vi inte kunde gå på bio då, så det blir nog så. Ska boka biljetterna idag tror jag minsann.

Men nu blir det en dusch, och sen tänkte jag fortsätta vila lite tills gubben kommer hem. Då blir det middag och tisdagsmys. Det gillas..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0