NÄSOPERATION

Idag åker jag till Umeå för att i morgon få genomföra min efterlängtade näsoperation. Även om jag vet hur ont jag kommer ha och hur hemsk jag kommer se ut i ett par veckor så längtar jag. Det är ju värt det i slutändan om man sedan blir nöjd. Så jag ser verkligen fram emot det här.

Det jag däremot inte ser fram emot är att gå om kring med en näsa som gör ont och är svullen i nån vecka, men vill man bli fin får man lida pin, helt enkelt. Det slutliga resultatet syns ju inte heller förrän om si sådär ett halvår, så det tar sin lilla tid, men det är mödan värt.

Så då vet ni vart jag befinner mig den närmsta tiden. Ni kan ju ägna mig en tanke imorgon, då jag ligger där på operationsbordet..

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0