KLICKAT HEM DENNA

Som ni såg i inlägget nedan så var jag sugen på att klicka hem en massa sommarkläder. Det blev inte av då, men ikväll har jag klickat hem denna söta blus i svart. Hoppas den är lika fin i verkligheten bara.

Har dock gjort en lååång lista med grejer jag vill beställa från Ellos. Tänka sig att dom börjat få in så mycket fint. Får se om jag gör en beställning därifrån också, dock inte ikväll. Att nätshoppa då man är trött är ingen bra idé, då blir det lätt att man klickar hem alldeles för mycket saker. Så nu får det räcka för ikväll.

God natt!

Kommentarer
Jessica

Gud vilken fin blus :-) Hade gärna skaffat en sån själv om man hade haft rätt former för den :-P

2011-05-24 19:39:00
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0