A DAY LIKE THIS

Dagarna går så fort, kan inte förstå att det redan är fredag. Men det är det tydligen. Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Jobb, jobb, jobb, personalfest, jobb, jobb och jobb. Ungerfär så har mina senaste veckor sett ut. Men jag klagar inte, livet flyter på och jag är glad mest hela tiden.

Och på tal om att dagarna går fort. Igår "firade" jag och Tobbe 3 och ett halvt år tillsammans. Tänk så mycket vi hunnit med under dessa år. Nu bor vi i ett fantastiskt hus, vi har jobb båda två och vi har så många drömmar och planer för framtiden. Kan inte tänka mig att dela mitt liv med någon annan än just honom. Vi låg och pratade om det igår, att det måste vara skrivet i stjärnorna att vi skulle mötas den den dagen för nästan fyra år sen. Vi är som gjorda för varann. ♥

Jag hoppas förresten också att denna dag går fort. Vi har nämligen lite planer med några polare på att fara till Jokkmokk imorgon. Gå på marknaden, och sen bege oss hem för lite festligheter och förhoppningsvis en utgång senare under kvällen. Känns som en evighet sen jag var ut så det kommer bli skoj.

Jaja, nu ska jag sluta skriva så ni får klicka er vidare i cyberspace.
See ya!


Kommentarer
Fröken J

Jag vet inte jag, tyckte Splice var vacker på sitt egna (väälidgt) speciella sätt. :)



Otroligt att ni varit ihop i 3½ år!! Det känns som att det var nyss ni träffades :)

2011-02-04 12:48:26
URL: http://luju.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0