UPDATE JUST FOR YOU

Tänkte lägga upp lite bilder så att ni får se hur långt vi kommit hittills. Vi börjar med köket:







Kaklet och fläkten är nu på plats. Vi väntar dock på att få en ny bänkskiva till köksön, då den var skadad då vi fick den. Så när den kommer så kan vi installera hällen och då har vi ett komplett kök!

Entrén:







Ytterdörren är nu där den skall vara, dock kommer handtaget bytas ut då jag inte alls gillar det. Så är det nån som behöver ett nytt så här av er, det säljes för en billig peng. Tapeter har även börjat dyka upp, mer bilder på det kommer senare.

Älsklingen kröp just ner i sängen och jag tänkte göra honom sällskap nu. Men kika in igen om några dagar så kommer fler bilder.


Kommentarer
KristinJonsson

Hejsan! om du har tid över så kika gärna in på min blogg och när du endå är där ställ då en fråga i min frågestund jag håller tills ikväll 22:00 =) kram

2010-09-10 16:35:08
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0