EN NY VECKA

Idag är det min sista dag som arbetslös. Måste få säga att det känns riktigt skönt att få börja jobba igen, har verkligen längtat efter att få göra något vettigt om dagarna.

Och just idag hade jag tänkt gå ner på stan en liten sväng och köpa lite nödvändigheter, sen hem och bara ta det lugnt resten av dagen. För imorgon börjar allvaret och det startar med en veckas utbildning. Kommer bli superskoj, jag längtar faktiskt. Det enda jag kommer sakna med att vara arbetslös är nog helt ärligt att se Våra bästa år på TV varje dag. Haha, det känns som att jag måste se det varje dag, för annars missar jag något jättespännande. Nåja, jag ska nog klara mig utan mina vänner i Salem.

Men nu, mina vänner här i bloggvärlden, ska jag göra mig lite frukost. Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer
Maja

Jag kan ju uppdatera dig om du saknar Salemborna=)

2010-12-02 14:22:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0