NU ÄR DET VERKLIGEN NÄRA

Idag är jag ledig men det är fullt upp ändå. Har putsat fönster och packat grejer. Men det ser fortfarande lika stökigt ut som det gjorde igår. Men det tar sig. Tobbe kommer och hämtar upp mig efter jobbet idag, vi ska iväg till huset (!!!) och godkänna städningen och läsa av elmätaren. För imorgon går ju flyttlasset och vi får nycklarna till vårt hus! Som jag längtar. Känns nästan overkligt att vi imorgon vid den här tiden befinner oss i vårt nya hem!

Men nu ska jag ta en paus i städandet och bloggandet för att istället ta en välförtjänt dusch. Vi hörs senare! Och kom ihåg att från och med imorgon kommer jag att uppdatera bloggen med en massa bilder så att ni kan följa oss och vårt liv på Björkgatan 14.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0