MITT I VECKAN

Usch så varmt! Jag vet, "klaga inte", men det är ju verkligen sjukligt varmt ute! Jag har just duschat för andra gången idag, och ja, det blir så klart en tredje innan läggdags ikväll. Sjukt varmt, fast samtidigt sjukt härligt. Men jag hatar att bli så där äckligt kladdig som man blir när man ligger och solar.  Längtar tills det är så pass varmt att man kan bada också. Även fast jag inser att det inte kommer bli så många lata dagar för varken mig eller Tobias denna sommar. Men det är det värt!

Skönt är det dock att jag är ledig i några dagar. Jag försöker passa på att sola och bara ta det lugnt. Vara ute så mycket som möjligt. Men samtidigt är det så mycket som måste göras här hemma i lägenheten också. Vi flyttar ju trots allt om nio, ja NIO, dagar. Kan knappt tro att det är sant.

Nej, nu ska jag inte sitta framför datorn. Ska gå och klä på mig och vänta på att Jullan ringer så vi kan hitta på nåt att göra i värmen.

Hej så länge!



Utsikt från vår balkong

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0