MÅNDAG

Nu har jag äntligen tid och lust att blogga lite. Det har ju varit så fint väder hela helgen, så vi har knappt varit inne. Och dom få stunder vi faktiskt varit hemma har vi packat, städat och stökat. För nu närmar det sig verkligen.

Det är så mycket som ska hinnas med innan vi flyttar in. Men tack vare mina söta svärföräldrar så kan vi nu bocka av ' fixa postlåda' från listan. Det tackar vi för! :) Det är en svart veckobrevlåda där det står Björkgatan 14 på, såå fin.

Men nu ska jag stöka på lite här hemma, så att jag kan gå ut i solen sen. Den verkar inte försvinna på ett bra tag, så jag hinner nog få lite sol på mig om jag skyndar mig lite.

Hej så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0