KÖRA, FIKA, TVÄTTA

Idag kom Tobbes handledarpapper vilket innebär att han får övningsköra med mig. Så efter jobbet idag for vi till Sabels och jag fick testa att köra lite grann. Det gick hur bra som helst om ni frågar mig! Frågar ni Tobbe så kommer han nog säga att det var lite många motorstopp. Haha, men det får man ju räkna med. Det var i alla fall superkul!

Nu är Tobbe med Stefan, och jag ska fara till Julia och fika. Hon ska tydligen bjuda på rulltårta, mums! Sen hoppas jag på att Tobias och jag hinner fara ut och köra några minuter senare ikväll också.

Men allra först måste jag ner till tvättstugan. Ciao!

Kommentarer
Lina

Lycka till med körkortet :)

2010-05-04 19:42:07
URL: http://linaer.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0