KOM HEM & SNART ETT NYTT HEM

Klockan är några minuter över elva, och jag sitter och väntar på att Tobbe ska komma hem så vi kan sova. För är det nåt som för mig i prinicip är omöjligt så är det att somna utan honom vid min sida. Vet inte varför det är så egentligen, men så har det alltid varit, sen dag ett. Så kom hem nu älskling, jag är trött! :)

Men nu över till något annat. Tobbe fick ett samtal från Svensk Fastighetsförmedling idag. Dom frågade om 11.00 är en bra tid för att skriva under alla papper och få nycklarna, vilket det såklart är! Så strax efter elva den 28/5 borde huset vara vårt. Det pirrar i magen bara av tanken. Men det är ett bra pirr. Pirr pirr!


Kommentarer
Sassa

Tack för hjälpen! :) Ja, de flesta säger ju den till vänster, så jag antar jag får vikamig den här gången :P

2010-05-25 13:09:19
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0