HUSTANKAR OCH PENGAFUNDERINGAR

Det har varit lite dåligt med uppdateringar i bloggen, I know. Men jag lovar att det blir bättre! Så fort vi får nycklarna till huset så kommer denna blogg att vakna till liv på riktigt! Då blir det bilder, bilder och ännu mer bilder. För renoveringen startar direkt. Efter lite snabb huvudräkning så kan jag konstatera att det nu bara är 18 dagar kvar! Blir alldeles pirrig i magen av att tänka på det så jag försöker låta bli. Men som ni förstår så är det inte så lätt.

Den mesta av tiden går faktiskt åt att fundera på saker som har med huset att göra. Tapeter, köksinredning, möbler, pengar.. Ja, sånt som hör renoveringen till. Men det är kul, riktigt roligt.

Senaste månaden så har jag snålat så sjukt mycket, för att spara pengar till renoveringen. Tycker jag gjort det riktigt bra, knappt köpt något alls. Och har jag handlat något så har det varit till huset. Duktiga jag. Var med Julia på stan igår och gick in på Puls för att höra vad dom skulle ta för att färga mitt hår. Ska färga tillbaka till min riktiga färg och lägga tunna slingor i det i stället så behöver man inte brya sig så mycket om det. Bara slinga utväxten ibland. Men jag blev så snål. 1300-1600 trodde hon det skulle kosta, vilket såklart är mycket pengar då man har en massa andra saker man också vill köpa. Men vi får se. Ska ringa runt på lite andra ställen och höra också. Någon treårselev kanske kan ta sig an mitt hår.

Nåja. Nu ska jag se Svenska Hollywoodfruar och vänta på att hjärtat ska komma hem. Vi sågs för nån timme sen, men jag saknar honom redan. ♥

Kommentarer
Li

Härmapa! ;) Jag ska oxå färga tillbaka till min riktiga hårfärg!

2010-05-10 21:32:09
URL: http://physical.soclog.se
Gunsan

Hej Susanne! Hampus visade igår att du hade en blogg.

Läste att ni köpt hus och är på väg att flytta!Ser jättefint ut.

GRATTIS TILL ER BÅDA!

Kram Gunsan

2010-05-12 15:50:09
Sussie svarar:

Gunsan: Tack så mycket :)

2010-05-12 17:17:40
URL: http://gatanfjorton.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0