AND NOTHING ELSE MATTERS

Idag fyller dom två viktigaste tjejerna i mitt liv år - mamma och Rebecca.

Mamma
Även fast jag bara har en mamma så är du världens bästa! Du finns alltid där för mig, i med och motgång. Vi har varit med om så mycket tillsammans, och jag är övertygad om att allt har lett fram till det här. Den kärlek som finns mellan oss som mor och dotter är oslagbar. Jag älskar dig så otroligt mycket, för ingen annan är som du. Kära mor.. ♥



Rebecca
Av alla vänner i världen är du den bästa. Du står mig så nära, även fast du bor så långt bort. Jag tackar gudarna för internet och telefon, för på så sätt kan vi vara nära varandra ändå. Ingen förstår mig så som du gör, och jag vet med säkerhet att det var menat att vi skulle mötas och bli så nära vänner. Vi är så lika varandra du och jag, på alla sätt och vis. Och av alla vänner i världen är du den jag älskar mest! ♥ Vi ses snart, hjärtat..



Grattis till er båda!

Kommentarer
Rebecca

ÅH!! du är så underbar!!

2010-05-04 00:37:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0