DAGBOK..

Skriver ni dagbok? Jag har funderat på att börja göra det. Eller kanske inte dagbok i den meningen "Idag gjorde jag det här och det här.." utan mer en bok där jag kan skriva mina innersta tankar. Sånt som jag inte vill dela med mig med till någon.

När jag var yngre skrev jag ofta ner saker i olika "dagböcker" och kollegiblock, på papper, ja egentligen var som helst. Jag har alltid tyckt om att skriva och eftersom jag alltid har så många tankar och funderingar som snurrar runt i huvudet på mig varje dag så skulle det kännas skönt att få skriva ner dom.

Jag brukade ibland skriva flera sidor med tankar, hur jag kände, hur jag mådde. Och när jag sen la ner pennan rev jag sönder papprerna jag just skrivit på i supersmå bitar och spolade ner dem i toaletten. Låter kanske konstigt, men jag kände aldrig att jag behövde gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Det enda jag ville var att få skriva ner det någonstanns, sen var jag nöjd.

Så en dagbok ska fixas. Eller jag kanske har något kollegiblock här hemma någonstans som har några sidor över. För här ska det börja skrivas.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0