ONSDAG


Köpte dessa skor idag.
Skönt med tygskor och kul med lite blingbling på dem. Kommer nog användas flitigt i vår. Men som vanligt var det lite trixigt med det här med storleken. 39 kändes lite trång, medans 40 var alldels för stort. Så det fick bli en 39:a, också får jag hoppas att dom går ut. Och det lär dom ju göra, det är ju tyg.

Träffade även Kicko och Bella när jag var på stan. Gick förbi Nodo (ett café) och då började någon knacka och banka på fönstret. Och det var ingen mindre än dom två. Så jag gick in och satte mig ner för att surra med dem. Sen gick vi en sväng på stan tillsammans.

Och nu är jag hemma och väntar på att karln min ska komma hem, vilket han borde göra vilken sekund som helst. Vad vi ska hitta på ikväll återstår dock att se.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0